AUTODOC FORUM / Bil samtaler efter mærke / VW / Golf 3 starter ikke efter udskiftning af distributøren

Tilbage til emner

Golf 3 starter ikke efter udskiftning af distributøren
VW GOLF III (1H1)

  • @liselotte31 Sep 23, 2020
    Medlem

    Golf 3, årgang 96, motor AEE 75 hk, 1.6.
    Havde en motorfejl, distributøren måtte udskiftes, bestilte en ny, bilen startede slet ikke, brugte den gamle, men motoren meldte fejl af og til. Vi troede, at problemet var i den nye distributør, bestilte en anden, som den gamle, bilen startede slet ikke igen. Hvad kunne være fangsten, hvad laver jeg forkert?

    Svar

    Begyndt

    23.09.20

    Seneste svar

    05.10.20

    Svar

    4

    Visninger

    325

  • @Donsinout Sep 24, 2020
    Medlem

    Brug den første distributør, og kontroller, om der er en gnist. Den anden er tilsyneladende død. Dette sker, de ser ens ud, men det virker ikke, kondensatorerne er ikke kompatible. Hvis det stadig ikke fungerer med den første, prøv at søge brugte for din årgang.

    Svar
  • @Sudis1974 Sep 28, 2020
    Medlem

    Jeg synes, at alt skal overvejes nøje, før du skifter distributøren. Måske er ledningerne lidt rustne, derfor starter bilen ikke.

    Svar
  • @Trok1990 Oct 04, 2020
    Medlem

    For at undgå sådanne problemer køber jeg altid kun reservedele i de butikker, der har et værksted i butikken. Kun i dette tilfælde kan du være sikker på, at pengene returneres.
     

    Svar
  • @liselotte31 Oct 05, 2020
    Medlem

    Problemet er løst. Den nye del var af lav kvalitet. Efter at have købt en dyrere analog, samt efter kontrol af alle ledninger viste det sig, at der stadig var en dårlig kontakt på en af ​​kontakterne, nu fungerer alt fint, tak alle for hjælpen.

    Svar

Kun oprettede brugere kan svare på emner og indlæg

Installer AUTODOC CLUB app'en!

Din personlige biludgift styring, vedligeholdelses råd, påmindelser om forestående aftaler og service intervaller, gør-det-selv reparation instruktioner - alt dette på din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scan

For at hente app'en:

Autodoc CLUB App icon