AUTODOC FORUM / Bil samtaler efter mærke / RENAULT / Renault talisman: “emergency download” medførte skærm og radio virker. Hvad gør man ?

Tilbage til emner

Renault talisman: “emergency download” medførte skærm og radio virker. Hvad gør man ?
RENAULT Talisman Grandtour (KP_)

  • @user_1244775 Nov 17, 2022
    Medlem
    Hej! For et par dage siden poppede beskeden “emergency download op på 8’7 skærmen og alt tilgængelig til denne frøs. Intet radio, eller noget. Jeg forsøgte herefter at downloade opdatering taget fra Renaults hjemmeside. Der stod herefter “downloadning: 4 mins left” i ca. 3 timer. Herefter var jeg nødsaget at slukke bilen. Siden har skærmen været helt sort, intet liv. Nogle på nettet mener, at skærmen eller radioen er brændt, men dette forstår jeg ikke. Er der nogen der ved præcis hvad der er galt og hvad man kan gøre billigt og nemt ? 
    På forhånd tak!
    Svar

    Begyndt

    17.11.22

    Seneste svar

    23.12.22

    Svar

    1

    Visninger

    179

  • @Shest1982 Dec 23, 2022
    Medlem
    Hej! Jeg synes den skal repareres på et autoværksted. Ellers skal radioen skiftes ud… 
    Svar

Kun oprettede brugere kan svare på emner og indlæg

Installer AUTODOC CLUB app'en!

Din personlige biludgift styring, vedligeholdelses råd, påmindelser om forestående aftaler og service intervaller, gør-det-selv reparation instruktioner - alt dette på din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scan

For at hente app'en:

Autodoc CLUB App icon