AUTODOC FORUM / Bil samtaler efter mærke / OPEL / Astra 2016 CDTI Sport Tourer – Software opdatering (Android Auto)

Tilbage til emner

Astra 2016 CDTI Sport Tourer – Software opdatering (Android Auto)
OPEL

  • OPEL Astra K Sports Tourer (B16) 1.6 CDTi (35)
    @user_2246488 Feb 16, 2024
    Medlem
    Jeg har lige anskaffet mig bilen, og var blevet oplyst at “infotainment” systemet understøttede Android Auto, men desværre kom det først med i systemet, nogle måneder efter min bil rullede af båndet.

    Nuværende versioner er:
    Software: 23415882
    Gracenote: 23199236
    Kort: 23348556

    Det er muligt selve softwaren er ny nok, men at der skal en firmware opdatering til (har jeg læst på andet forum).
    Jeg har installeret Opel Update, men når jeg indtaster stel nummer, kommer der en besked om at opel ikke tillader opdatering af bilen, og at jeg skal prøve på “brandets hjemmeside”..
    Jeg har også installeret android app’en “My Opel”, men den kan ingenting, andet end vise bilens lokation, under opdateringer står der bare at jeg skal kontakte support/service (på fransk). 

    Er der nogen der har erfaringer med at opdatere, eller få opdateret systemet, det skal helst virke 100%, da det også inkluderer styring af kollisions alarm m.v. i instrument brættets display.. 😉

    Svar

    Begyndt

    16.02.24

    Seneste svar

    16.02.24

    Svar

    0

    Visninger

    71

Kun oprettede brugere kan svare på emner og indlæg

Installer AUTODOC CLUB app'en!

Din personlige biludgift styring, vedligeholdelses råd, påmindelser om forestående aftaler og service intervaller, gør-det-selv reparation instruktioner - alt dette på din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scan

For at hente app'en:

Autodoc CLUB App icon