AUTODOC FORUM / Bil samtaler efter mærke / AUDI / Hjælp til køb af audi a4 1.8 tfsi s-line automatgear 8 trin 2008

Tilbage til emner

Hjælp til køb af audi a4 1.8 tfsi s-line automatgear 8 trin 2008
AUDI A4 Sedan (8K2, B8)

  • @user_1651330 Jun 05, 2023
    Medlem

    Hej folkens, jeg er næsten lige blevet 18 år, og har fået sparet lidt penge sammen til min første bil. Jeg har fundet en Audi a4 1.8 tfsi S-Line automatgear 8 trin fra 2008. Den kører rigtig rigtig godt, alle service er overholdt. Og den har fået komplet motorrenovation efter 160.000 kilometer. Det eneste minus er bare at den nu har kørt 310.000 kilometer.

    det gør mig lidt nervøs hvis jeg skal købe den. Jeg kender sælgeren rigtig rigtig godt, og han er selv mekaniker, og han er første ejer af bilen. Den er altid blevet passet godt på, og har overholdt alle service, plus den store motor renovation. og han siger også at den ikke slider så meget på motoren, da det er 8 trins automatgear, så den tager ikke mere end 2.500 omdrejninger. Og undervognen er galvaniseret

    jeg har prøvekørt bilen, og set motorrum osv og det hele lyder og ser rigtig godt ud.

    Prisen ligger på 71.000kr og det er med helt nye vinterdæk med original fælge+ vintermåtter og gummimåtter.

    Hvad havde i gjort i den situation, jeg har selv en rigtig god mavefornemmelse i forhold til at købe bilen, da den er blevet passet så godt på, og ejeren selv er mekaniker, så hver gang der har været det mindste er det blevet fikset.

    men alligevel er jeg lidt nervøs for om jeg skal købe eller ikke pga kilometertallet. Den skal ikke bruges som pendlerbil, men mere til at Cruise lidt rundt med vennerne, og til at komme fra a til b. Håber at i kan hjælpe folkens????????
    Svar

    Begyndt

    05.06.23

    Seneste svar

    20.07.23

    Svar

    1

    Visninger

    102

  • @Wercusittoon Jul 20, 2023
    Medlem
    Men hvis du godt kender sælgeren, og han er selv mekaniker, så skal du ikke blive nervøs. Det er din første bil men ikke for evighed, køb den og tøv ikke. Du er ung, du vil have tid til at skifte en masse biler, hvis du ikke vil lide denne, eller hvis den går i stykker på et tidspunkt. I hvert fald kan du altid sælge den og købe en ny. 
    Svar

Kun oprettede brugere kan svare på emner og indlæg

Installer AUTODOC CLUB app'en!

Din personlige biludgift styring, vedligeholdelses råd, påmindelser om forestående aftaler og service intervaller, gør-det-selv reparation instruktioner - alt dette på din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scan

For at hente app'en:

Autodoc CLUB App icon