Tilbage til emner

Ruteplanner My Skoda SKODA Karoq SUV (NU7)

SKODA Karoq SUV (NU7) 1.5 TSI
@user_95641
21.02.2022 08:11
Medlem
Kære Karoq ejere.

Jeg har i 1,5 år været den lykkelige ejer af en Skoda Karoq.



Mens jeg har haft bilen har jeg fra dag 1 været i dialog med Skoda om fejl på Appen.

Særligt ruteplanlægger.

Mit problem har været at ruter ofte er forsinkede, eller slet ikke når ud i bilen.



Skoda undskylder med de er bekendte med fejlen og skriver følgende :



Vi er opmærksomme på der stadig kan forkommen udfald på rute overførsel da der køre via en extern service, og vi intet kan gøre ved det.



Min bøn til gruppen her er derfor at høre om der er andre Karoq ejere der oplever samme problemer, eller det bare min bil den er gal med. 



Vh René

Begyndt

21.02.22

Seneste svar

21.02.22

Svar

0

Visninger

419

    Autodoc CLUB App icon
    Tid til at udskifte dele? Få endnu bedre tilbud i vores Shop-app.
    Scan QR-koden til AUTODOC CLUB app'en
    SCAN MIG