Reparationsmanualer og video undervisninger MITSUBISHI L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T)
Trin for trin for gør-det-selv af MITSUBISHI L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T) reparation og vedligeholdelse
Mest sete bilreparations undervisningsvideoer
Sådan skifter du den inderste styrestang og styrekugle på MITSUBISHI L200 KA [VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du det forreste fjederben på MITSUBISHI L200 KA [AUTODOC VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du forreste bremsekaliber, kaliberens styrestifter og bremseslange på MITSUBISHI L200
Sådan skifter du de bageste bremsetromler og sko på MITSUBISHI L200 KA [AUTODOC VIDEOVEJLEDNING]
Sådan udskifter du turboladeren på MITSUBISHI L200 KA [AUTODOC VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du den forreste bærearm og kugleled på MITSUBISHI L200 KA [AUTODOC VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du de forreste bremseskiver og -klodser på MITSUBISHI L200 KA [VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du forlygtepære, sideblinklys og tågelygte på MITSUBISHI L200 KA [VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du forreste krængningsstabilisator og bøsninger på MITSUBISHI L200 [VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du forhjulslejer og ABS-sensorer på MITSUBISHI L200 KA [AUTODOC VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du køler og kølevæske på MITSUBISHI L200 KA [AUTODOC VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du serpentinerremmen på MITSUBISHI L200 KA [AUTODOC VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du brændstoffilteret på MITSUBISHI L200 KA [AUTODOC VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du oliefilter og motorolie på MITSUBISHI L200 KA [AUTODOC VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du bageste støddæmper på MITSUBISHI L200 KA [AUTODOC VIDEOVEJLEDNING]
Sådan skifter du en baglygte på MITSUBISHI L200 KA [AUTODOC VIDEOVEJLEDNING]
Kunne du ikke finde et svar på dit spørgsmål i vejledningerne? Du kan stille spørgsmål om denne udskiftning i vores
onlineforum
.
De bedste PDF reparations manualer med illustrationer
Vil du gerne have mere nyttig information?
Stille spørgsmål eller dele dine reparations erfaring i bilforummet. TIlmeld for opdatering så du ikke går glip af nye anvisninger.
Råd fra AUTODOC CLUB
Se mere
Hvad skal man gøre hvis check engine lyset tændes | AUTODOC tips
Gør-det-selv vedligeholdelse: hvordan man renser bilens klimaanlæg | AUTODOC
Gør-det-selv-vejledning til reparation af bilens AC-kompressor
10 påkrævet værktøjer til bilreparation | AUTODOC tips
Brug for nye dæk?
Find ud af hvilke dæk- og hjulstørrelser der er kompatible med MITSUBISHI L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB)
Tekniske data MITSUBISHI L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB)
| Motorer, der produceres i øjeblikket | 2.4, 2.4 4WD, 2.4 CNG, 2.4 Flex, 2.4 Flex 4WD, 2.4 Triton HLS Flex 4WD, 2.5 D, 2.5 D 4WD, 2.5 DI-D, 2.5 DI-D 16V 4WD, 2.5 DI-D 4WD, 2.8 D 4WD, 3.2 DI-D, 3.2 DI-D 4WD, 3.2 DI-D Triton 4WD, 3.2 DI-D Triton GLX 4WD, 3.2 DI-D Triton Savana 4WD, 3.5, 3.5 4WD, 3.5 Flex 4WD, 3.5 Flexfuel 4WD, 3.5 Triton 4WD, 3.5 Triton Flexfuel 4WD |
|---|---|
| Max. ydelse [kW] | 151 |
| Min. ydelse [kW] | 55 |
| Max. ydelse [hk] | 205 |
| Min. ydelse [hk] | 75 |
| Maks. antal cylindre | 6 |
| Min. antal cylindre | 4 |
| Max. cylinderkapacitet (cc) | 3497 |
| Min. cylinderkapacitet (cc) | 2351 |
| Max. slagvolumen | 3.5 |
| Min. slagvolumen | 2.4 |
| Motortype | Benzinmotor, Diesel |
| Transmissionstype | Baghjulstrukket, Fire-hjulstrukket |
Lås op for din personlige assistent til bilvedligeholdelse!
Spor udgifter, administrer registreringer, planlæg udskiftninger og meget mere.
Instruktioner for udskifning af dele på MITSUBISHI L200
Gængse manualer til populære MITSUBISHI modeller
De 3 mest populære reparationsmanualer
Tid til at udskifte dele? Få endnu bedre tilbud i vores Shop-app.

SCAN MIG