AUTODOC FORUM / Bil samtaler efter mærke / FIAT / brændstof filter PL4503 til FIAT 500 Hatchback (312) 0.9L Benzin 86 HK

Tilbage til emner

brændstof filter PL4503 til FIAT 500 Hatchback (312) 0.9L Benzin 86 HK
FIAT

  • @user_397871 Jun 07, 2021
    Medlem
    Jeg har ledt på en masse autodele sider (90 procent er åbenbart ejet af autodoc) og har ledt efter et brændstof filter til min Fiat.
    PLANET TECH Magnetic pre-filter Brændstof-filter

    Varenummer: PL4503
    kommer frem hver gang jeg søger via min nummerplade men autodoc meldte tilbage at de ikke havde delen (selvom der intet stod om at den ikke var tilgængelig.) De ville have VIN nummer for at finde et alternativ.
    Det fik de.
    De meldte tilbage at delen var inkompatibel og at der intet alternativ var.
    Så jeg kiggede efter
    På Bildelebillig.dk PL4503
    Rexbo.dk PL4503
    Bildeleshop.dk PL4503
    Autodele24.dk PL4503
    motordoktor.dk PL4503
    topbildele.dk PL4503
    Thansen har ikke brændstofiltre
    autobremsen.dk har heller ikke
    Passer PL4503 nu til bilen eller gør den ikke!? Jeg kan ikke finde delen på sider der ikke er registreret i Berlin og tjekke via nummerplade. Er der nogen der ved mere?
    Svar

    Begyndt

    07.06.21

    Seneste svar

    09.03.23

    Svar

    1

    Visninger

    264

  • VW up! Hatchback (121, 122, BL1, BL2) 1.0
    @Maria Gatter Mar 09, 2023
    AUTODOC ekspert
    Hej!  PLANET TECH Magnetic pre-filter PL4503 Brændstof-filter er faktisk universalt, da fabrikanten ikke anviser til hvilken bilmodel / OEN dette varenr. kan anvendes. Hvis diameteren på brændstofledningstilslutningen passer sammen med diameteren på bilens gamle filter, kan du prøve at anvende det til bilen. Som alternativer kan vi foreslå dig 9F0014 RIDEX, F 026 403 169 BOSCH, EP58 PURFLUX, KL 63 AF MAHLE ORIGINAL. 
    Med venlig hilsen, AUTODOC Team 

    Svar

Kun oprettede brugere kan svare på emner og indlæg

Installer AUTODOC CLUB app'en!

Din personlige biludgift styring, vedligeholdelses råd, påmindelser om forestående aftaler og service intervaller, gør-det-selv reparation instruktioner - alt dette på din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scan

For at hente app'en:

Autodoc CLUB App icon