Tilbage til emner

Kabel i stoleryg
FIAT 500 (312)

  • FIAT 500 (312) 1.2
    @user_83656 Aug 12, 2020
    Medlem
    Hej,
    Mit kabel er røget ud af den lille sko, eller holder, på stoleryggen. Det betyder jeg ikke kan få stoleryggen (forsæde) frem. Kan se at kablet er frakoblet oppe under det lille håndtag i øverste hjørne på forsædet. Har forsøgt med en spidstang at få det hevet på plads, men det virker ikke. Kan ikke helt greje hvordan jeg får det på plads. Tænker at man kan løsne kablet længere nede, kan bare ikke se hvor??
    Anyone?
    Svar

    Begyndt

    12.08.20

    Seneste svar

    19.08.20

    Svar

    1

    Visninger

    373

  • @Queng1 Aug 19, 2020
    Medlem
    jeg har haft samme problem, man. jeg havde tidligere købt et cykelkabel til at reparere rudehejset med, men det kunne jeg ikke bruge til noget, fordi årsagen var helt anden. jeg tilkøbte også nogle nitter og håbede på at tilslutte  kablerne vha hatterne. det er en skam, at jeg ikke har optaget min indsats : D. 
    vi skulle fjerne polstring og tunnelen fra fra den nederste del af ryglænet for at kunne finde en fastgørelse af ​​mekanismekablet. bagefter fik vi tilsluttet kablerne til hinanden – og det virker! håber det kan hjælpe dig. 
    Svar

Kun oprettede brugere kan svare på emner og indlæg

Installer AUTODOC CLUB app'en!

Din personlige biludgift styring, vedligeholdelses råd, påmindelser om forestående aftaler og service intervaller, gør-det-selv reparation instruktioner - alt dette på din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scan

For at hente app'en:

Autodoc CLUB App icon