Tilbage til emner

Kølerslange 10cm
FORD MONDEO IV Turnier (BA7)

  • VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI
    @user_1105321 Jun 14, 2023
    Medlem
    Der sider en lille kølerslange på 10 cm besværlig med plads kæmpe for at få den ud har opgivet og sætte den ny er det normalt at der er virkelig stramme og sætte i nogen særlig teknik jeg ikke keder første gang jeg roder med kølerslange tror jeg bliver nød til og afmontere de andre kølerslanger for nemmere og få den første på de ander er nem og komme til men bange for at ødelægge noget for de sider maga stramt noget jeg gør forkert 
    Svar

    Begyndt

    14.06.23

    Seneste svar

    14.06.23

    Svar

    1

    Visninger

    103

  • VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI
    @user_1105321 Jun 14, 2023
    Medlem
    Es gibt einen kleinen Kühlerschlauch von 10 cm an der Seite, der aufgrund von Platzproblemen nur schwer herauszubekommen ist. Ich habe aufgegeben und den neuen eingesetzt. Es ist normal, dass er wirklich eng ist. Ich habe eine spezielle Technik eingebaut. Mir wird beim ersten Mal nicht langweilig Ich spiele mit einem Kühlerschlauch herum, ich denke, ich muss die anderen Kühlerschläuche auch einfacher entfernen und den ersten auf die anderen bringen, ist einfach und zu bekommen, aber ich habe Angst, etwas zu beschädigen, weil die Seiten maga fest sind, etwas, das ich falsch mache mit Google übersetzt
    Svar

Kun oprettede brugere kan svare på emner og indlæg

Installer AUTODOC CLUB app'en!

Din personlige biludgift styring, vedligeholdelses råd, påmindelser om forestående aftaler og service intervaller, gør-det-selv reparation instruktioner - alt dette på din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scan

For at hente app'en:

Autodoc CLUB App icon