AUTODOC FORUM / Bil samtaler efter mærke / FORD / Kører ujævnt når fart kontrol er sat til

Tilbage til emner

Kører ujævnt når fart kontrol er sat til
FORD GALAXY (WA6)

  • FORD KA (RU8) 1.2
    @user_826029 Dec 02, 2023
    Medlem
    Min Galaxy fra 2014 kørt 267.000km. Er begyndt at køre ujævnt når fart kontrollen er sat til.
    Det føles som om at man giver gas og slipper igen og bliver ved med at gentage det. Det er ikke voldsomt men meget irriterende, den gør det mellem 40 til 100kmt. Derover kører den fint jævnt.
    Ford værkstedet kan ikke finde fejlen og vil begynde at skifte stumper fra en ende,  startende med det billigste først.
    Den frem gangs måde kan jeg slet ikke lide, syndet det lyder som om at det godt kan blive dyrt inden de finder ud af hvad der er galt.
    Jeg er meget glad for min fart kontrol, bruger den hele tiden.
    Har nogen et bud på hvad der kan være galt.
    Mvh Søren
    Ps. Den køre fint når fart kontrollen ikke er sat til.
    Svar

    Begyndt

    02.12.23

    Seneste svar

    22.12.23

    Svar

    1

    Visninger

    46

  • @Suchang75 Dec 22, 2023
    Medlem
    Jeg må kun gætte, men der må være problemer med knapperne på rattet. Du kan prøve at adskille samt at rengøre dem omhyggeligt. Ellers er der noget galt med kablerne til ratstammekontakten. 
    Svar

Kun oprettede brugere kan svare på emner og indlæg

Installer AUTODOC CLUB app'en!

Din personlige biludgift styring, vedligeholdelses råd, påmindelser om forestående aftaler og service intervaller, gør-det-selv reparation instruktioner - alt dette på din telefon.

Autodoc CLUB app qr-code
Scan

For at hente app'en:

Autodoc CLUB App icon